sobota, 29 czerwca 2013

Przepraszam

Przepraszam że nie dodaję rozdziałów ale przechodzę załamanie!
HoA się skończyło !!
Nie mogę w to uwierzyć. Siedzę przygnębiona i cały czas o tym myślę ...
łzy same napływają mi do oczu, bo czuje jakbym straciła kogoś bliskiego..
Wiem nienormalna jestem , ale już tak mam że jestem strasznie uczuciowa i emocjonalna.
Po filmie który miał premierę u nas wczoraj straciłam nawet najmniejsze nadzieje na 4 sezon HoA.

+ Nie wiem czy słyszeliście ale nasz Burkely pracuje nad nowym filmem Jinxed.
Nie wiadomo czy bd to film czy serial.
Może to już być dokładnym potwierdzeniem że 4 sezonu  nie będzie.

Jak się ogarnę jakoś to może wieczorem pojawi sie rozdział.

3 komentarze:

  1. Extra! Czekam!
    To niestety koniec ;(
    Ja jestem z Bloga loveehoa.pinger.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też starsznie przykro ryczec sie chce xd ale znajduja sobie szybko cos do roboty i zapominam . : DD

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko dobre kiedyś się konczy ale wczoraj ja straciałam moją ukochaną klasę to bardzo boli hoa też mnie bardzo zaboło gdy hoa po angielsku się skonczyło nie zapomnę peddie piper oraz wilow i jej spue gdy hoa skonczyło topertty litle liaris ogłdałam zamiast hoa prze cały tydzień miła depersje że nie będzie

    OdpowiedzUsuń