piątek, 2 sierpnia 2013

Rozdział 20

Ten rozdział dedykuję  Stevie  <3

Oczami Micka.
Zabrałem Joy do kina. Miałem nadzieję że z czasem się do niej zbliżę, jednak po tym wieczorze straciłem jakie kol wiek  szanse...
Wybiła 19:00 więc tak jak się umówiliśmy czekałem na nią w salonie. 
Zeszła i wyglądała nieziemsko. Była taka śliczna. 
Gdy wychodziliśmy napotkaliśmy jeszcze Fabiana. 
- O nasze gołąbeczki. - powiedział jakby niezadowolony. - Na jaki film lecicie? 
- To nie twoja sprawa - odwarknąłem bo jego głos i zachowanie strasznie mnie wkurzało. 
- Idziemy na ten najnowszy horror..- powiedziała Joy. - Ale nie pamiętam nazwy. 
Spojrzałem na nią. Gdy patrzała na Fabiana jej oczy błyszczały. Czułem że Fabian może stanąć mi na drodze. 
- OO. To extra! My z Niną też idziemy na horror do kina. Właśnie na nią czekam. - uśmiechnął się mój kumpel. - Może pójdziemy w czwórkę? 
Miałem ochotę mu przywalić. To miała być randka tylko we dwoje! Już chciałem zaprzeczyć , ale Joy mnie wyprzedziła. 
 - Jasne. - uśmiechnęła się. 
I co miałem zrobić? Nic. Musiałem się na to zgodzić. Czekaliśmy jakieś 10 min aż w końcu zeszła Nina. 
- Co oni tu robią ? - spytała Fabiana.
- Tak się składa że też idą do kina , więc pójdziemy razem. - odpowiedział jej.
Dziewczyna zrobiła tylko dziwną niezadowoloną minę i ruszyliśmy...

Oczami Joy. 
"Dziwny zbieg okoliczności z tym Fabianem." myślałam gdy zajęliśmy już miejsca. 
Wiedziałam że Mickowi się to nie podoba, tak jak i Ninie.
Za każdym razem gdy był straszny moment Nina tuliła się do Fabiana jak jakaś nienormalna. 
Mick źle wybrał , bo ja nie jestem z tych dziewczyn które boją się horrorów. Na pewno myślał że wpadnę mu w objęcia , ale musiałam go rozczarować. 
Patrzałam tak na tulących się Fabiana i Ninę i zdałam sobie sprawę , że jest mi przykro. 
 - Mick muszę do toalety - powiedziałam po czym wyszłam z sali. 
Poczułam jak łzy napływają mi do oczu. "Jesteś taka głupia! Kochasz chłopaka który nigdy nie odwzajemni twoich uczuć. Będziesz tylko cierpieć. "- mówiłam sama do siebie gdy stałam przed lustrem w łazience. Otarłam łzy i wyszłam. 
Poczułam jak ktoś łapie mnie za rękę. Gdy się odwróciłam ujrzałam Fabiana. 
- Co ty tu robisz? - spytałam. 
- Powiedziałem Ninie że idę dla niej po popcorn. - powiedział. 
- Yhym. - westchnęłam i chciałam iść , ale chłopak mi na to nie pozwolił , ciągle trzymał moją rękę. 
- Dlaczego płakałaś? - spytał ponownie. 
Musiałam szybko coś wymyślić. Przeciez nie powiem mu prawdy. 
- Nie płakałam , tylko wleciało mi coś do oka. - szybko odpowiedziałam- Muszę już iść - dodałam.
- Nie nigdzie nie pójdziesz. - podniósł głos. - Mnie nie oszukasz. Tak naprawde znam powód twojego płaczu. Ty mnie kochasz i nie możesz znieść widoku gdy jestem z Niną. Boli Cię to co ?- mówił tak jak jakis cwaniaczek. 
Dlaczego tak o tym gadał. Jego ton głosu spowodował że popłakałam się po raz drugi. Wydawało mi się jakby żartował sobie z mojego uczucia. 
- I wiem że jestes tu z Mickiem żeby o mnie zapomnieć.- kontynuował. - Ale nie dasz rady. 
Dlaczego ciągle to robił!
- Zamknij się !- krzyknęłam - Mam wrażenie że moje uczucia cie śmieszą! I wiesz co dam radę , będe z Mickiem i o tobie zapomnę , a co noc do tego! 
- Joy spokojnie - mówił już normalnie. 
- Nie będę spokojna - krzyczałam dalej. - To w jaki sposób to wszystko powiedziałeś sprawia że mam ochotę ci przyłożyć.! Po co się z tego nabijasz? Nie rozumiem Cię.
- Joy źle to wszystko przyjęłaś. - próbował mnie uspokoić. 
Zamknęłam się wreszcie. 
- Ja się z ciebie nie nabijałem. A wiesz dlaczego? Bo sam jestem mega zazdrosny! Gdy widzę jak Mick na ciebie patrzy mam ochotę go udusić !- powiedział. - Chyba się w tobie zakochałem. Dlatego chciałem tu przyjść z Niną , żeby widzieć co ten debil z tobą robi. - przyznał się. 
Byłam w szoku. Czy on przed chwilą powiedział że się wie mnie zakochał ??
-Joy- podszedł do mnie. - Codziennie rano gdy się budzę moje myśli krążą wokół Ciebie. Widzę  Ciebie taką piękną , uśmiechniętą, taką jak wtedy gdy tańczyliśmy w deszczu.  
- Ale Nina..- zaczęłam.
- Juz nic do niej nie czuję. Coś się między nami zepsuło jakiś miesiąc temu.  - powiedział przekonywująco.
- Ale ..- jąkałam się. 
Nagle poczułam że nasze usta łączą się w pocałunku. 
Moje marzenia zaczęły się spełniać...



Oczami Niny. 
Fabian długo nie wracał z tym jedzeniem , dlatego wyszłam żeby go poszukać.  Mick poszedł razem ze mną.
Gdy wyszliśmy zauważyliśmy że Joy i Fabian się całują. 
- Ty świnio ! - podbiegłam i strzeliłam mu w twarz. - Jak mogłeś. !
- Nino. - zaczął- Sama przyznaj że już dawno cos miedzy nami wygasło. Juz nie jest jak kiedyś. 
W sumie to była prawda , a ja sama nie byłam lepsza bo miałam letni romans.
- Wiesz co , masz rację . - przyznałam. - Muszę ci powiedzieć że w wakacje cię zdradziłam. Miałam letni romans z przyjacielem Davidem. 
Fabian się tylko  uśmiechnał.
- Wiedziałem. - powiedział ze spokojem. - Czytałem twoje sms'y i gdy u ciebie byłem w wakacje
 w pokoju miałaś męską bluzę , a  ten David spędzał z nami za dużo czasu. Domyśliłem się. 
- Dlaczego nic nie powiedziałeś? - spytałam zaskoczona.  
- Bo czekałem aż sama sie przyznasz. - odpowiedział.
To był najlepszy chłopak jakiego znałam.
- Jesteś najlepszy Fabian. Zrobiłam duży błąd.  Ale mam nadzieje że zostaniemy przyjaciółmi. 
- Pewnie- powiedział i przytulił mnie.
- Czyli nie mam szans- Mick zwrócił się do Joy. 
Joy tylko podeszła i go przytuliła. 
- Dobra Mick , zostawmy ich samych - zaproponowałam i pociągnęłam go za rękę. 
 ------------------------------------------------------------------------------
Rozdział 20 ;)
Dedykuje go Stevie , dlatego ze myślę tak samo jak ona o tym co napisała w  wczorajszym komentarzu. 
Planowałam  Joybian"a   już dawno. <3 

23 komentarze:

  1. Świetny rozdział!Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! A gdzie nasze peddie ? : ((( Świetnee <33 , ale 1000 razy lepsze byłoby z wątkiem peddie ! : D Dodaj jeszcze dziś kolejny ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj więcej peddie!
    czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  4. super ♥♥♥
    szkoda, że rozwaliłaś Fabinę, ale i tak super piszesz ♥♥♥
    czekam na next ;**

    PS. tutaj Acocieto....

    OdpowiedzUsuń
  5. mega!!! wreszcie Joy jest z Fabianem ;* tak nie cierpię Niny.. tylko mogłoby być więcej wątków miłosnych ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER JA TEŻ NIE LUBIĘ NINY kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ! Szkoda tylko że bez Peddie ale pewnie będzie w kolejnym ;D Czekam na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  8. super
    może być i taka para

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na [7] Odcinek pt. „Razem z Tobą” ;D
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-7-razem-z.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!
    Czekam na kolejny!<33

    OdpowiedzUsuń
  11. O ty.! Nie dałaś Peddie. W następnym odcinku musi być cały tylko o nich i koniec kropka.! No i Joy+Fabian=♥ Nawet fajnie, że są razem. Nareszcie coś nowego.! :D Następnym razem chcę więcej miłości! Czekam na next'a.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo dałaś jednak tak jak chciałaś Fabiana z Joy :)
    Super ;D Czekam teraz na momenty z Peddie <3
    Czekam juz na nest ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawa nie było peddie, ale i tak rozdział mi się podobał. Lubie Joy i cieszę się jej szczęściem ;p.
    Mam nadzieję, że szybko dodasz kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Yeeeeyyyy Joybian ♥ Sorki, że długo nie skomentowałam, ale byłam na koloniach. Pierwszy raz czytam o tej parze. I nie żałuje ;) Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę i wolę Fabninę ;c
    Bardzo podoba mi się jak piszesz,ale nie wiem dlaczego po prostu nie trawię Joy z Fabianem. To akurat mi się nie podoba no i pewnie tylko mi no ale cóż... Zawiodłam się :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko ci... obie mamy klopoty "trawienne" ;)
      Blog fajny, ale bledy jezykowe czesto w oczy sie rzucaja. Nie ma sie jednak czym przejmowac, wszystko jest do wypracowania ;)

      Usuń
  16. zostałaś nominowana do Versalite Blog Awards
    informację na moim blogu tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ciekawi mnie co będzie dalej ciekam z niecierpliwością na kolejną nn i zapraszam do mnie http://victoriamarks1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. boski!!!
    PS.DAŁAM KOM DO "ROZMOWY Z POSTACIĄ"

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do Versatile Blog Awards!
    Szczegóły u mnie na blogu!
    http://houseineddpeddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój Blog został nominowany przeze mnie do Versatile Blogger Award ! Szczegóły u mnie na blogu http://wwwpeddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń